lördag 18 oktober 2008

18 oktober 2008

Härligt det är att vara hemma! Igår kom jag och Mari hem typ halv sex redan, jag körde nog rätt snabbt :P Vi fick vara på singelfrysen hela dagen igår, helsoft! När jag kom hem igår var jag svintrött så jag höll på att somna i soffan typ. Lyckades hålla mig lite så jag läste lite tidningar som fanns hemma och såg på Top Model som jag spelat in. Helt plötsligt fick jag svinont i axeln och halsen, typ på sidan av den och det bara gjorde ondare och ondare. Började liksom grina för att det gjorde så ont, och jag kan inte ens komma ihåg när jag sist grät för att nåt gjorde så ont.

Gick över lite till slut så jag lyckades somna, ungefär halv ett. Vaknade sen första gången kvart över nio på morgonen av att min hand, eller typ fingrarna var bortdomnade. Har varit så flera gånger senaste månaden men nu var det värre för det gick inte att väcka den igen typ. Smärtan gick ända upp i överarmen och det gjorde så jävla ont att jag började grina igen, fifan. Gick över efter kanske fem minuter, somnade om och vaknade efter en halvtimme igen och samma sak upprepades igen. Gjorde så typ fyra-fem gånger och det var jättehemskt. AAAAAAAj! Börjar fundera på om jag har karpaltunnelsyndrom, låter som det. Är inget farligt, men däremot väldigt ont!

Har varit och tittat på innebandy idag, två av mina kusiner spelade och Jesper dömde. Efter det spelade Felicia, Christers syrras dotter, handboll så vi tittade lite på det också. Sen åkte vi till Bergvik, jag tittade på skor på Skopunkten men köpte inga. Köpte godis på Ilanda, och nu läser jag samtidigt som jag surfar och tittar på TV. Gött med slapparkväll, men är sugen på fest också. Festar på tok för lite tycker jag själv, men min kropp är nog glad. Men den 13 november smäller det, för då blir det partyresa till Göteborg! :D

2 kommentarer:

The Elin sa...

Men gud, det låter ju jätteläskigt! :O

"Om man är gravid eller har ett arbete med upprepande handrörelser får man oftare karpaltunnelsyndrom."

Sure sounds like us ;( Förutom graviditetsdelen, hoppas jag ;D

Anonym sa...

Haha, ja, tänkte liiite mer på den delen med upprepande handrörelser! :P