fredag 10 oktober 2008

10 oktober 2008

Är i Partille nu, är gött att vara ledig! Förlorar lite pengar men just nu känner jag mig rik ändå eftersom jag fick lön idag! :D Jag gick upp klockan sju imorse och smög omkring på vandrarhemmet tills klockan halv åtta innan jag gick till bussen. Åkte först en buss till Årjäng, där fick jag byta till en annan buss. Bytte igen i Knöstad till en buss som gick till Säffle. Det var en jättesöt liten buss :) Gick sedan på tåget till Göteborg, hata att de inte har trådlöst internet! När jag kom fram gick jag in i Nordstan och sprang omkring och letade efter mobiltelefon. När jag gått omkring i typ en halvtimme blev jag helt trött på det och mina händer gjorde jätteont efter mitt hårda pass på expeditionen igår. Sen såg jag Blondinbella också, läste i hennes blogg att hon skulle till Göteborg och sen är hon typ det första jag ser :P

Satte mig sen på Burger King i typ en timme. Köpte brownie och kaffe, försökte hacka mig in i nåt trådlöst nät och sen läste jag istället. Mötte pappa kvart i två, gick till några fler mobiltelefoner och sen mötte jag min nya gud som fixade fram en till mig, alltså just den jag vill ha. Han jobbade på Expert och de hade ingen där men då ringde han till en annan Expertaffär i Nordstan och de hade ett exemplar kvar! Jag typ sprang dit! Vilken tur jag hade att jag hittade en för typ inga affärer har kvar den längre! Och den är så fin och rosa :D

Nu blir det att mysa lite här i Göteborg och sen tillbaka till Töcksfors. Have fun!

Inga kommentarer: