lördag 11 oktober 2008

11 oktober 2008

Fan, vad trött jag var igår. Lyckades hålla mig vaken till ett i alla fall, läste Tara i typ fyrtiofem minuter. Pappa väckte mig halv tolv idag, jag gjorde mig i ordning och sen stack jag, pappa, Amanda och Frida (Amandas kompis) på bio. Vi drog till Bergakungen som ligger typ vid Scandinavium och Ullevi, jävlar vad stor och fin den var! Vi såg på Patrik 1,5 och den var verkligen jätterolig! Rekommenderas starkt!

Kom hem igen och åt spaghetti och köttfärssås, gudomligt. Nu sitter jag här och slappar vid datorn. Blir till att se på TV och sånt ikväll. Imorgon går tåget hem klockan två, nejfan, nu sa jag hem till Töcksfors. Jaja... Jag ska dit imorgon i alla fall, kommer fram sex och tjejerna kommer typ vid nio.






PuSzzzZszsSZSssZ

Inga kommentarer: