lördag 4 oktober 2008

4 oktober 2008

Kortvisit den fär helgen, eftersom vi ska tillbaka idag för att gå på personalfest. Vi åkte hem igår efter att slutat klockan tio. Kom hem typ ett, la mig och såg på TV och somnade vid tre. Gick upp tio idag bara för att få träffa familjen ett tag. Sedan åkte de till Arvikamârten klockan kvart över elva och jag önskade att jag kunde följa med. Hade stor lust att skita i festen då kan jag säga. Men nu har de åkt och jag vet att så fort jag är tillbaka kommer det inte kännas så jobbigt. Och efter nån flaska vin kommer det kännas ännu bättre!

Ska ju till pappa nästa helg så då kommer jag ju inte hem alls, och idag hann jag ju bara träffa dem en timme. Så jag kommer nog längta rätt mycket nästa vecka, men det får man ta. Men som sagt, det känns alltid värst när man är hemma. När man väl är där så är det helt okej! Lägtar efter pappa också så det ska bli gött att träffa honom. Kul att jag har trehundra spänn som jag ska klara mig på tills fredag, förhoppningsvis. Det beror på hur snabbt det går att överföra lönen från ett norskt konto till ett svenskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Snäcka
Hoppas ni hade det bra igår på parttytt!! Det blev verkligen en kortvisit hemma, men två veckor går snabbt.
Puss