måndag 6 oktober 2008

6 oktober 2008

Mysig helg det har varit! Innan jag skulle åka i lördags var det jättejobbigt och jag ville verkligen inte. Men när vi väl kommit iväg och snackat om allt möjligt i bilen så kändes det bättre. Vi kom fram typ klockan halv fem, vi handlade lite och sen gjorde vi oss i ordning samtidigt som vi lyssnade på musik och drack vin. Vi gick till hotellet halv sju och när vi kom fram var typ alla där. Vi lyckades till slut få platser bredvid varandra och vi åt typ direkt. Vi fick fläskfilé, potatisgratäng, sås och sallad. Svingott!

Drack några flaskor vin, snackade med chefen, fick reda på några chockerande saker och dansade järnet gjorde vi. Vi va liiiite för fulla, men vad gjorde det! :P Jävligt skoj var det, och jädrigt B! :P Haha!

Vi somnade ganska tidigt ändå, typ ett. På söndagen vaknade vi typ först klockan åtta, jag såg på TV en kvart sen blev jag så trött så jag la mig igen. Nästa gång vaknade jag klockan halv två, gött att sova ut! Vi slappade ett par timmar, sen gick jag och Elin till affären och köpte grejer till scones och korvgryta. Vi bakade scones direkt när vi kom hem igen, det blev svingott!! Vi såg på en skräckfilm i mörkret med tända ljus, jättemysigt! Sen såg vi på Mord i Sinnet, och i pausen lagade vi Elins korvgryta. Det blev jättesmarrigt! Gott med lite riktig mat för en gång skull! Nu ska vi äta snart, sen blir det jobb!

På fredag är vår avdelning stängd så jag är ledig och ska till pappa, gött med fyradagarsvecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Snäcka
Är det nåt du behöver hemifrån? Jag kan ju skicka med Amanda på fredag.

Puss