lördag 25 oktober 2008

25 oktober 2008

Naaajs, att sluta nio igår, så gött. Dagen gick riktigt snabbt och dessutom hade vi jobbat prick åtta veckor igår. Halva tiden, det är helt otroligt! Igår när jag kom hem såg jag på fyra tv-program. CSI, Desperate Housewifes, Greys anatomy och Criminal Minds. La mig nästan halv fyra, det var riktigt gött att bara slappa i min egen säng och se på bra TV. Var godissugen också eftersom jag hållt mig under veckan, men hade inget så det blir att köpa idag istället. Ska ta en tur till Bergvik sen, ville egentligen in till stan men det är ju inte öppet så länge så det blir Bergvik istället. Ska köpa godis på Ilanda tror jag, mums! '

Hoppas jag hittar en snygg festtopp på Bergvik, vill verkligen ha en till Göteborg. Ska köpa present till mamma också, hon fyller ju 39 nästa fredag, gamlingen :)

Annars trivs jag väldigt bra med livet just nu, tro det eller ej. Det är inte så lätt när man bor i en liten håla, och slavar på en kycklingfabrik och står med kycklingfileér och blod upp till armbågarna varje dag. Jag tror jag har kommit på vad min nästa bok ska handla om, äntligen får jag börja på en till. Men det kommer jag nog inte hinna förrän i vår, men det är gött att ha storyn klar ändå! Funderar vidare på Shanghai också, är så otroligt sugen!

Inga kommentarer: