onsdag 22 oktober 2008

22 oktober 2008

Halva veckan har gått, inge dåligt gött! Både på måndag och tisdag var jag på singelfrys, I like! På måndagen jobbade jag tillsammans med Elin och det var riktigt skojigt, vi har typ aldrig jobbat tillsammans förut. Igår jobbade jag först med alla och sen med Linn. Var också jätteroligt för vi var helt övertrötta och skrattade åt allt! :)

Idag hoppas jag att jag också får vara på singelfrys men känner mig lite jobbig mot cheferna för att vi alltid ska envisas att vara där! :P Men men, de får väl säga att vi inte får vara där då!

Har fått svar på mina blodprover, var okej. Nåt som var lite lågt men behövde inte göra något åt det nu, ska ta prover igen om ett halvår. Så ingen läkartid behöver jag, rätt bra men det skulle ändå vart gött med en ledig dag!

Längtar tills på fredag, som vanligt. Tihiihihihhi.

Inga kommentarer: