onsdag 7 januari 2009

7 januari 2009

Idag har jag gjort ingenting. Nothing, nada, zero. Det har varit skönt, men samtidigt är jag rätt rastlös. Ioförsig så är allt annat så mycket roligare om man tillåter sig själv att vara lite rastlös ibland! Längtar tills på torsdag eller fredag då jag får reda på om jag kom in på universitetet eller inte. Då kan jag liksom antingen njuta fullt ut de sista dagarna innan jag börjar, eller så kan jag börja söka jobb eller planera resor på riktigt.

Imorgon ska jag inte heller göra någonting. Och ena min häl är ett öppet sår så jag kan typ inte gå i skor utan att få svinont. Kul. När jag åkte hit så fick jag ha först mina snygga kompresser med kirurgtejp och sen en dubbelviken strumpa, och en strumpa över det. Och det gjorde ändå ont! Hoppas det blir bättre tills imorgon så kan jag sätta på ett skavsårsplåster och ge mig ut på en promenad i alla fall.

Såhär uttråkad har jag varit:

Och såhär fin var himmeln igår när vi var på väg till tåget

Inga kommentarer: