fredag 2 januari 2009

2 januari 2009

Nu är jag hemma igen, eller har vart det i ett par timmar men satte inte på datorn direkt. Hos farmor var det mys med fika, var kul att träffa alla.


Syskon och kussar

Farmor och barnbarnen

Folk

Vi åkte hem, jag gick ut i typ 7 ½ minut med Malte för sen skulle vi på innebandy. Åsmyra spelade mot några, division 5. Inte värsta nivån, men det var skoj ändå. Var jättelängesen jag såg på innebandy! Måste se en match med damlaget snart, har inte sett en på hela året. Jag är sugen på att spela, men jag vill inte börja igen, var så mycket runt omkring som jag inte vill bli en del av igen. Men själva sporten kommer jag alltid att älska.



Tog lite egobilder idag också, haha.


Har förresten en ny tunika också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Div.6 spelar dom i.

Anonym sa...

Okej :D Haha!