lördag 3 januari 2009

3 januari 2009

Woohoo, lyckan är gjord! När jag satte på TV:n så började "På Spåret" precis, och jag missade det igår! Vilken tur jag har! Jag tycker det är riktigt bra, jag gillar allmänbildande program, speciellt när det är inriktat på geografi, kalla mig pensionär om du vill. :)

Var ute och gick förut, en rask promenad till ICA, mina skor skavde hela tiden. När jag var på väg hem och hade kommit över bron så började det göra så otroligt ont att jag typ hade lust att börja grina eller skrika eller nåt. Haltade hem och när jag kom hem slet jag av mig skor och strumpor och fann att mitt skinn var helt avskavt bak på hälarna. Aj! Kommer inte kunna gå i skor på flera dagar! Såhär fint blev det när mamma satt på mig ett "plåster".


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Becca, jag har varit inne på bloggtoppen och skrivit en kommentar!Tror jag i alla fall;-) puss

Anonym sa...

men shit :o usch! Nya skor?

Anonym sa...

Ja, har bara använt dem en gång och jag gick fort!

Okej mamma, får väl gå in och kolla då! :)

Anonym sa...

Va fan är du en kärring eller tänk dom som gick den långa vägen