tisdag 6 januari 2009

6 januari 2009

Åkte till pappa igår, gött att komma bort lite och att få träffa dem här. Ska vara här till onsdag eller torsdag nästa vecka. Ska mest slappa och jag har tänkt att jag ska börja skriva på min bok. Annars ska jag ta en shoppingrunda i Allum, är jättesugen på att shoppa. Ska åka och simma på lördag med Malin också. Har hört att hon simmar skitlångt så jag kommer väl vara helt död efteråt. Just det, ska baka lite också, Malin fyller 19 den 23 januari och då blir det kalas.

Något jag inte ska göra är att festa i alla fall, fick mer än nog på nyår. Eller, tolka mig inte fel, det var svinkul under kvällen, men dagen efter var mindre kul. Men eftersom jag drack vodka med bara lite cola i så får jag typ fortfarande kväljningar när jag tänker på vodkasmak. Nästa gång blir det cider eller bara goda drinkar som inte smakar sprit!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du känner väl inte spritsmak? ;D Ha det så kul där nere, så ses vi på nästa fest, den 17:e, right? :D

The Becca sa...

Haha, nej jag vet :P Eller jag känner den väl men tycker inte den är så äcklig. Men nu blev det liiite mycket :P Yeah, den 17:e it is :D Då ska vi rocka sönder Karlstad!