torsdag 1 januari 2009

1 januari 2009

Huvudvärken har fortfarande inte gått över, men jag skriver ändå. Men nu är det nog mer typ förkylningshuvudvärk. Höll på att spy förut också, fifan jag ska aldrig mer dricka (inte den här veckan i alla fall)! Första gången någonsin jag har varit bakis kan jag tillägga!

Det var jädrigt roligt igår, tror det var den roligaste nyårsafton någonsin! Åt jättegod mat, trerätters. Till förrätt var det smörstekt bröd med en röra gjord på creme fraiche, stenbitsrom och rödlök, verkligen jättegott! Till huvudrätt var det kyckling, potatisklyftor, sallad och bearnaisesås, mumma för magen! Efterrätten bestod av en fruktkompott med någon slags sås gjord på vin hälld över. Kommer inte riktigt ihåg vad det var, det börjar bli lite dimmigt nu. Var i alla fall jättegod mat, och jättegott vin till.


Efter maten så bytte vi grejer med varande, var jättekul för det var verkligen bara skit. Men jag blev rätt nöjd ändå!
Sedan snackade vi, drack drinkar och äppelsnaps, dansade och provade varandras BH:ar. Haha :D Det var längesen jag skrattade så mycket! Sedan ringde jag Jesper för att.. ja.. jag vet inte. Men då tyckte jag säkert att det var något viktigt jag behövde säga. När vi skulle hem så ringde Elin till Jesper så då kom han och följde mig hem. Det var nog tur det, annars vet jag inte vart jag skulle ha hamnat.

Sammanfattningsvis: Det var svinkul igår och värt att vara bakfull för!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, dig går det ju knappt att lämna ensam i möblerade rum, mwahaha ;D (Iofs var det jag som råkade slå sönder en ljuslykta, men ändå xD)

Anonym sa...

Haha, just det! Jag slog inte sönder något, bara mig själv lite när jag ramlade! :P