söndag 4 januari 2009

4 januari 2009

Har varit en riktig slappisdag idag, ungefär som alla andra dagar alltså. Mamma skulle väcka mig elva, men väckte mig typ kvart i tolv. Men eftersom jag inte kunde sova igår och kanske somnade halv fem så var jag jättetrött. Hon väckte mig igen typ halv ett. Jag duschade och åt frukost och la mig igen och såg på filmer. Först såg jag Taken, den var svinbra, den måste alla se! Sedan såg jag Thr3e, den var inte lika bra. Okej, men inte mer än så. Dessutom var den ganska klyschig.

Hade sett klart på filmerna typ sju, då åt jag middag, kyckling och curry. Älskart! Sedan la jag mig igen och såg på tv, Bones och en film som gick på TV. Var så himla fint väder ute, när jag vaknade lyste solen som bara tusan. Tittade men inte på marken såg det ut som sommar! Var lite sugen på att gå ut men så kom jag på hur mina hälar ser ut och förstod att det var önsketänkande att jag skulle kunna få ner mina fötter i ett par skor på några veckor. Jävla kallt var det ute också förresten, här var det 20 minusgrader!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, fick du äntligen din kyckling med curry xD "hurry hurry hurry"

Anonym sa...

Haha :D Har ätit det en gång innan också, alltså efter Töcksfors :)

Anonym sa...

buy tramadol overnight shipping tramadol dosage for people - tramadol hcl blood thinner