fredag 2 januari 2009

2 januari 2009

Nu är jag inte bakis längre, det var väl för väl! Såg på "Låt den rätte komma in" igår, den var riktigt bra. Jag läste boken för ett par år sedan och tyckte om den, men filmen var bättre. Jag gillar sådana där fina och lite annorlunda filmer. Jag tyckte också att blandningen mellan skräck och kärlekshistoria var väldigt bra! Jag älskar slutet också! Se den!

Idag ska jag till farmor klockan fem. Hon fyllde år igår och min kusin Moa fyller år idag. Pappa och Ulrika är här i Forshaga och hälsar på över helgen så nu kommer alla. Med alla menar jag både pappa, min faster och farbror, med familjer. Också jag, Jesper och Amanda. Jag ska ta lite kort på mina söta kussar, så får ni se!

Jag har registrerat min blogg på bloggtoppen.se också, bara för att se hur många besökare jag har. Jag säger bara, djeeezez. Skitmånga ju! Trodde det kanske skulle va typ åtta, men igår hade jag 27 unika besökare! Vilka är alla liksom? Snälla kan ni inte lämna någon kommentar, skulle vara kul att veta!

Inga kommentarer: