söndag 13 april 2008

13 april 2008

Söndag idag, och som jag skrev i mitt förra inlägg så gillar jag inte söndagar. Men den var okej ändå. Vaknade tolv första gången, sedan somnade jag om och drömde att jag gick om ettan med min knäppa klass. De andra behövde gå om men jag gick bara om för att hjälpa dem. Låter som jag har rätt höga tankar om mig själv, men det har jag inte, jag lovar. Jag typ skrattade när jag vaknade tills jag märkte att jag hade ont i örat för att jag hade sovit med det dubbelvikt.

Åkte till Grossbolshallen för att titta på när Amanda hade föräldramatch med sitt innebandylag. Var helt okej, men jag hade ont i huvudet. Antog att jag behövde kaffe, drack kaffe och blev bättre. Intressant va? Åkte hem till pappa efter matchen för vi skulle byta idag, alltid lika skönt. Man hinner liksom tröttna på mamma när man är hos henne och tvärsom.

Gick först och storhandlade med Amanda, sen åt vi pommes frites och korv, mumsigt. Slötittade på TV innan jag satte mig här och läste ett helt underbart blogginlägg som Elin skrivit. Jag blev så rörd, och jag är otroligt glad att hon finns. Ingen har skrivit något så fint till mig förut, eller sagt heller för den delen, och ingen kan ha en bättre kompis än vad jag har! Dessutom var det väldigt bra respons på min bok! Hon gjorde att min dag blev så otroligt mycket bättre. Jag älskar dig, sötis!

Inga kommentarer: