lördag 26 april 2008

26 april 2008

Väldigt extremt händelselös lördag. Ganska tråkigt, men ändå skönt. Har ju onsdagen att se fram emot då det blir utgång, hade jag inte haft det hade jag definitivt sett till att jag haft något att göra. Har bara övningskört idag, är så trött på skiten nu! Har tänkt att köra upp innan studenten i alla fall! Skulle vara helt underbart att ha körkort innan jag går ur gymnasiet!

Har funderat lite på vad jag vill göra nästa vår. Till hösten ska jag ju till Norge, eller rättare sagt till Töcksfors men jobba i Norge. På våren har jag klurat ut några saker jag vill göra för pengarna jag kommer spara! (woho, en lista!)

  • Vara volontär i Afrika en månad
  • Gå en danskurs
  • Gå en fallskärmskurs
  • Resa, antingen bila genom USA eller tågluffa i Asien eller nåt annat skoj
  • Skriva en till bok?
  • Bestämma mig för vad jag vill plugga till

Mycket skojiga saker. Känns skönt att jag kommer ha ett halvår där jag fortfarande bor hemma och har pengar så jag bara kan göra roliga saker, leva livet och fundera vad jag vill göra av livet!

Men först är det Norge som gäller, kommer nog bli svinkul! Ska ju åka med mina sötnosar! :)

Inga kommentarer: