lördag 12 april 2008

12 april 2008

Älska lördagar, eller what? Men bara om man inte tänker på att det är dagen före söndag och söndag är dagen före skola igen! Lördagar är ledigt och man kan göra vad man vill, dessutom är det ledigt dagen efter så man kan vara vaken hur länge man vill. Dessutom är det ju godisdagen, det får man inte heller glömma!

Idag vaknade jag klockan tolv, tur var väl det eftersom jag typ drömde att jag blev knivmördad. Jag har drömt roligare saker. Klockan ett övningskörde jag typ i två timmar, gick sådär. Är så trött på allt som har med bilkörning att göra, vill ha körkort NU!

Klockan fyra var det dags för kalas eftersom Mandisen fyllde år igår, 12 år, hon är inte liten längre. Jag känner mig gammal, snart pension alltså. Släkten kom i alla fall och det var riktigt trevligt, var typ som det brukar, döva gamlingar som sitter i soffan och snack med typ Issa (mammas kusin som är två år yngre än mig), Jesper, mamma, Christer och mormor. Mamma hade dessutom haft storbak, så jag typ föråt mig på chokladrutor (NEJ DET KOMMER ALDRIG HETA KÄRLEKSMUMS I MIN VÄRLD), chokladkaka, mandelkubb och arraksbollar. Mums!

Ikväll blir det typ ingenting, är sugen på att gå ut och supa skallen av mig, men har inte råd eftersom jag snart ska till Rhodos så det blir troligtvis pizza, godis och TV.

Imorgon blir det till att plugga, suck.

See you bitches!

Inga kommentarer: