söndag 20 april 2008

20 april 2008

Ja, det är söndag igen och jag tycker det känns som att det nyss var söndag.
Det är nog för att skoldagarna går så snabbt, på lördagarna bara njuter man och har roligt men det är på söndagarna man typ har ångest för att det snart är skola igen. Jaja, bara att deala med det, liksom.

Har varit gött med lite långhelg. I torsdags bara slappade jag, glad över att det inte var någon skola på fredagen. Hanna även med en springrunda som slutade med astmaanfall och överdosering av Bricanyl (rekommenderas inte). På fredagen bara slappade jag fram tills sju när jag åkte till Elin. Hade tjejkväll med Elin, Linn och Mari och det var skitmysigt. Måste göra det oftare! Vi såg på film, I am legend, och spelade kort. Och pratade en massa och flummade förstås. Vad är en tjejkväll utan flumm?

Igår så var jag inne i stan med pappa och Ulrika, för jag skulle köra. Köpte en blus på Lindex för 25 kronor, ett helt okej pris, tycker jag. Körningen gick väl sådär, är så trött på det nu så jag har lust att bara skita i allting. På kvällen skulle pappa och Ulrika på fest så jag och Amanda var hemma själva för Jesper var hos någon kompis. Såg på film och käkade godis, helt okej kväll.

Idag ska jag plugga lite nu, innan farmor, min farbror, min faster och mina kusiner kommer. Vi ska ha kalas för Amanda som fyllde tolv förra veckan. Ska äta lite onyttiga saker, (som jag aldrig brukar göra annars, LOL), prata och typ vara allmänt social. Ikväll blir det till att plugga på samhällen som jag har prov på på onsdag. Inte kul, men jag har bestämt mig för att få MVG så.

Ha det bra allihopa!

Inga kommentarer: