fredag 11 april 2008

4 april 2008

Det var riktigt längesen jag bloggade nu så jag valde att ta bort alla gamla inlägg och börja om på nytt. Det är ganska roligt att blogga, men jag slutade sist för att mamma och pappa läste (så om ni råkar hitta min blogg igen, kära föräldrar, läs INTE!).

Nu har jag i alla fall lust att blogga igen, och jag är inte värre än att jag kan ta upp en gammal vana, så here I am again! Det var aldrig en vana då heller ioförsig, men vi kan ju låtsas. LOL.

Vad händer just nu då? Okej, här kommer en sammanfattning av mitt liv, från nu och typ några månader framåt, punktform (finns det nåt bättre än listor i punktform?) Det är alltså detta som snurrar i mitt huvud nu:

  • Skolan börjar gå mot sitt slut, har just nu hyfsade betyg och tänker se till att det fortsätter så. Får se till att hålla ut sista månaderna också.
  • Har precis gjort klart mitt projektarbete, så nu har jag alltså skrivit en bok. Får man kalla sig författare då?
  • 18 maj åker jag och Elin till Rhodos (supande, badande, solande, och lite mer supande, för att sammanfatta det alltså).
  • 12 juni STUDENTEN!!! Behöver jag säga något mer?!
  • Under sommaren blir det Arvikafestivalen! Skoj som faen!!!
  • Till hösten blir det att jobba i Norge!

Det är typ allt som är på gång just nu, så nu vet alla allt om mig, typ... eller inte.


1 kommentar:

The Elin sa...

Yey -bekavar all over again - :D

Skitsöt bild f.ö.!