fredag 25 april 2008

25 april 2008

Det är alltid helg, känns det som. Veckorna går så otroligt snabbt, innan man vet ordet av vaknar man upp och är gammal, typ fyrtio. Haha. Livet liksom bara rinner iväg, varför uppskattar man inte varje dag? Ingen som vet, allra minst jag.

Idag i skolan så bara snackade vi skit på psykologin, jag, Elin, Sofia, Klara och Johanna. Det var väldigt gött, men tiden gick så otroligt sakta. Lämnade in två arbeten också, hoppas han tycker de är bra.

På tekniska kommunikationen gjorde jag faktiskt något, jag började med min bruksanvisning. Tänkte göra klart den under helgen så jag får det överstökat. Finns det något tråkigare än att skriva en bruksanvisning? Vad är det för jävla uppgift?

Nu är det i alla fall fredag, sitter här vid datorn. Det är ganska skönt egentligen men nu är jag uttråkad. Var gratis studentfest i Arvika idag och det skulle säkert ha blivit jätteskoj men jag känner att jag inte har råd. Får spara mig till onsdag då det blir att supa till lite och sen dra in till majbrasan i stan. Myspys alltid. Blir väl som förra året när man vinglade fram på cykelbanan och skrämde de små barnene. Moahaha, alltid lika kul att skrämma barn.

Just nu önskar jag mig två saker så otroligt hett. Att min bok blir utgiven (väldigt liten chans, jag vet) och att jag hittar mig en pojkvän (känns som ännu mindre chans, vad är det för fel på mig?).

Får se hur helgen slutar, inte lär väl jag hinna uppfylla mina två önskningar på bara två dagar, men jag kanske kan skriva klart min bruksanvisning i alla fall.

Inga kommentarer: