fredag 21 november 2008

21 november 2008

Ja, det är inte lätt att bestämma sig. Det är ju bra och så att kunna göra nästan vad man vill, men det är svårt också. Jag vet fortfarande inte om jag ska söka jobbet på Mallorca som jag länkade till i förra inlägget.

Har sökt två kurser på universitetet nu i alla fall, båda är 100% och 30 hp. Den ena är introduktion till psykologi, tror den handlar om några av de sakerna som jag läste om i psykologin på gymnasiet. Har även sökt socialpsykologi, handlar lite mer om hur människor är i grupper och i samhället och så. Har jag också läst om på gymnasiet lite. Skulle vara kul i alla fall, få plugga igen, med studiebidrag så jag klarar mig. Kul att träffa lite nya människor också! Men men, som sagt så vet jag inte riktigt än vad jag ska göra. Kollar fortfarande efter något annat jobb också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Jag googlade runt lite i jakt på info om den omtalade kycklingfabriken. Har några bekanta som arbetat där och tipsat om det. Jag undrar om du vet vart jag ska vända mig för att söka jobb där? Och hur man kommer i kontakt med vandrarhemmet? Maila mig gärna > mahlinbergman@gmail.com

Och förässten, Mallorca är underbart. Jag bodde i Puerto Soller på Mallorca i fem månader. Verkligen en bra flyktplats den här tiden på året :)

Hälsningar Malin

Anonym sa...

hej hej! undrar samma frågor som malin bergman här nedanför! vore super om du ville skriva om det i bloggen! tack på förhand!!