onsdag 5 november 2008

5 november 2008

Nu var det längesen jag skrev, blir så när man jobbar och sliter så mycket, eller bara sover som jag gör resten av tiden. Helgen var helt underbar, och nu är det snart fredag igen. På fredagen hade mamma kalas, det var jättemysigt och vi drack och åt gott.

På lördagen var jag först på min kusin Felicias innebandymatch, var med som tränare för de behövde lite förstärkning. På eftermiddagen var jag och mamma till Bergvik. Jag köpte två toppar, lite smycken och annat grejs.

På söndagen slappade jag bara, och rensade bland lite papper, jätteskönt! Det var verkligen en toppenhelg med både kalas, shopping, innebandy och slappande!

De här två arbetsdagarna har gått lika snabbt som vanligt. I måndags var jag på linjen med Linn hela dagen, och det gick bra med händerna som tur var. Igår var jag på singelfrys, jättegött!

Vi ska jobba dag på fredag så vi kommer hem tidigt. Så vi jobbar 15-23 på torsdag, kommer i säng typ halv ett och ska upp igen halv sex för att jobba. Vi kommer va skittrötta på fredag kväll! I helgen blir de kalas fär Jesper på söndagen annars vet jag inte vad jag ska göra. Är sugen på att åka in till stan, var så otroligt längesen jag var där! Men jag ska ioförsig till Göteborg nästa torsdag så jag kanske ska spara min pengar istället! På måndag får vi vår andra lön, woho!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du tittade in den här gången! :)

Anonym sa...

Gött att du kommer hem tidigt på fredag!
Det blir nog lite innebandy denna helgen också;-) Lill-Becca spelar träningsmatch mot Olivia och Moa.
F97 mot F98.

Anonym sa...

Yeah, gött det! Roligt med innebandy! Det får vi se på! När är det?