fredag 28 november 2008

28 november 2008

Vi får åka hem idag, skönt! Alltid lika najs, även om det är helt okej att vara här nu, speciellt när man vet att det snart är jul!

Vi hade möte på jobbet igår och fick reda på att de ska sparka 25 stycken. Eller inte sparka, men inte förlänga kontraktet. Vilket är som att få sparken tycker vi, men men. Tur att jag redan bestämt mig för att sluta! Men nu behöver jag ju inte säga det, kan ju säga att jag inte fick vara kvar. Anledningen är den fruktade finanskrisen, första och troligtvis sista gången den verkligen påverkat mig sådär direkt så jag verkligen märkt det. Hittills har jag bara märkt att bensinen blivit billigare! :P

Synd att de inte förvarna lite bara, typ på förra mötet. Linn och Mari tänkte liksom vara kvar och de trodde ju att de skulle få de så de har ju inte sökt något annat. Men det löser sig säkert. Vi vet inte ens säkert att vi kommer få gå än, ska försöka prata med Marethe idag. Men oftast brukar det ju var sist in, först ut så...

Aja, bara 15 arbetsdagar kvar till jullov! :) Yippie!

Inga kommentarer: