lördag 8 november 2008

8 november 2008

Gaah, det är så mycket jag vill göra att jag blir helt tokig!

Jag vill sluta på kycklingfabriken vid jul, och jag vill samtidigt fortsätta tills jag blir 65 (okej, det vill jag inte, men rik skulle jag vara i alla fall. Jag vill i alla fall fortsätta februari ut eller nåt. Jag vill börja skriva på min andra bok, som jag har kommit på en story till. Jag vill resa jorden runt, jag vill plugga mandarin i Shanghai. Jag vill åka som au pair till USA, jag vill luffa omkring i thailand. Jag vill vara volontär i Afrika eller åka till LA och bli skådespelerska. Eller kanske vill jag plugga till lågstadielärare, flytta hemifrån, hitta en bra kille och skaffa en sisådär fyra ungar. Jag vill göra allt men har varken pengar eller tid. Eller tid har jag väl egentligen, men pengarna är ju ett problem. Ge min några miljoner! Snälla?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

fast det är väl inte dina drömmar som stoppar dig?

Anonym sa...

Pengar är inte allt. Bara så du vet;)

Anonym sa...

Jo Linn, för jag kan göra allt jag vill, det var så jag menade! :)

Nej, det är sant! Men mycket blir lättare :)