tisdag 18 november 2008

18 november 2008

1.Tre namn jag lyssnar till: Rebecca, Becca, Snäckan är väl tre av dem

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är glad och positiv

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Extrakilona

4. Detta är jag rädd för: Att någon jag älskar ska bli sjuk eller dö

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, mat och lugn

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Finns hur mycket som helst!

7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med familj och vänner, slappa, skriva, käka godis, se på film och TV, sova, sitta vid datorn, laga mat, resa och massa mer

8. Detta vill jag göra just nu: Somna och vakna igen om typ 15 år när jag har ett fast jobb som jag trivs med, en underbar man och några söta små ungar

9. Bästa känslan: Kärlek

10. Värsta känslan: Att vilja hjälpa men inte vet hur

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Humor, snällhet så klart, ska gilla både att festa och mysa, ska vara lite tokig, som jag. Och han ska vara ärlig och kunna prata om allt.

12. Är jag kär just nu? Nope

13. Jag vill gifta mig… Ja, när jag träffat den rätte

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa jorden runt, leva hela mitt liv med samma man, få barn.

15. Min käraste ägodel: Är nog min laptop.

16. Något jag vill ha i present: Vet inte, har allt jag önskar mig!

17. Detta har jag på mig just nu: Trosor, BH, t-shirt, mjukisbyxor

18. Favoritkläder: Leggings och tunika

19. Favoritdjur: Mulle doffen såklart!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Lyssnar ju typ på allt, svårt att välja! Men det är bra om det är bra texter!

21. Favoritlåtar just nu: Vet faktiskt inte

22/23 Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Har ju slutat i skolan men svenska har alltid varit roligast och tråkigast franska

24. En bok jag älskar: Jag saknar dig, jag saknar dig

25. En film jag älskar: Instängd!

26. Tv-program jag gillar: Greys Anatomy, Desperate Housewifes, CSI, Bones, House, Medium, Criminal Minds m.m.

27. Favoritdoft: Vet inte, choklad kanske.

28. Detta äter jag gärna: Det mesta, haha!

29. Dricker helst: Mjölk eller cider

30. Favoritgodis: Allt lösgodis

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Vill till Kina, Thailand och USA mest just nu, på semester.

32. Färg på mina ögon: Blåa

33. Min längd: 171 cm

34. Jag tror på: Det goda i människor

35. Jag spelar: The Sims 2 när jag har lust att nörda mig

36. Person jag beundrar: Mamma och pappa

37. Så här bor jag: I villa, men just nu på vandrarhem med sötisarna

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga tror jag, mamma brukar vara bra på det där

39. Det här tänder mig: Mogenhet, fint leende t ex

40. Det här gör mig avtänd: Mycket

41. Favoritfärg: Rosa

42. Favoritcitat: Vette fan

43. En hemlighet jag vet: Vet inte så många hemligheter just nu

44. Bästa present jag fått: Min dator

45. Senast köpta skiva: Oj, det var längesen

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Typ min kropp?

48. Udda förmåga/egenskap: Kommer inte på nåt nu

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En hund hoppas jag

50. Vad lyssnar du på just nu? Coldplay och Katie Melua lite också

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Slappat, lagat mat, skjusat mamma, sett på TV

52. Var är dina föräldrar födda? Hmm, kommer inte igåg, pappa i Karlstad tror jag men vet inte om mamma också är det.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Kommer inte ihåg

54. Vilken är din favoritrestaurang? Taras

55. Hmm, måste ha varit i maj på Rhodos

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja, typ tre stycken

57. Hur många barn vill du ha? Fyra!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?När de bara skriker, typ death metal

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej!

60. Vad har du för TV-kanaler? På min TV, 1,2,3,4,5, Viasat Action, Eurosport, 24, Kunskapskanalen

61. Har du åkt moped någon gång? Ja

62. Har du busringt någon gång?Ja, klart! Typ till heta linjen :P

63. Har du fått felparkeringsböter? Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Vill verkligen!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Nya Zeeland, kommer inte längre bort :P

66. Har du en egen trädgård? Ja

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?Pooch Cafe i NWT

68. Kan du alla orden i nationalsången?Tror det

69. Badkar eller duschkabin? Har båda, badkar är goast :)

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Vet inte

71. Favoritpizza? Jennys Special, med skinka, oxfile och bearnaisesås

72. Chips eller popcorn? Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder bara läppglans

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej? xD

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha, nej! xD

76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Det var med tjejerna, åt trerätters på Taras

78. Favoritchoklad? Julkalenderschoklad

79. När röstade du senast?Typ aldrig?

80. När åt du en hemodlad tomat sist? Typ förrförra sommaren

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja, med innebandylaget

82. Är du bra på matlagning? Jo, tycker jag är helt okej

83. Klarar du att tanka själv? Ja :)

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej :P

85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej, inte uniform direkt, men en tröja typ. Och nu skyddskläder

87. Vad var det senaste du handlade? Middagsmat

88. Har du kräkts offentligt? Ja, på en buss

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta den sanna kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nej, men efter första träffen däremot

91. Har du ringt något betalnummer? Har jag säkert

92. Kan man vara vän med sitt ex? Bara han inte är dum i huvudet

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Vet inte, men blir nog mamma om hon fortfarande ligger kvar imorgon

94. Hade du mycket hår som liten bebis? Jag var väl normal

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget

96. Vad har du i din väska? Plånbok, mobil, sjal, MP3, mössa, lypsylläppglans, kalender, nyckelkort

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Nej, typ kissar

98. Vad är du tacksam för idag? Att jag fick slippa jobbet

99. Var hittade du den här listan? Elins gamla blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: De som har tråkigt och tid över

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! ser att du jobbar på den "berömda" kycklingfabriken hehe och tänkte höra om det är okej att fråga lite frågor =) tex. vad tjänar man där, vad exakt går jobbet ut på, hur mkt kostar det att bo på vandrarhemmet? skulle va supersnällt om du ville svara på mina frågor =) ha det gött! min mail är: nicoledior@gmail.com

Anonym sa...

Håller med dig på 31:an, skulle va askul att åka till någon av de ställena! :D Och du får väldigt många kycklingkommentarer xD