måndag 10 november 2008

10 november 2008

Jag längtar ihjääääääääääääl mig tills på fredag, shaaaajt! Kommer bli så kul! :D:D:D:D:D:D

Idag var inte jag på jobbet. Mådde jätteilla imorse och var typ rädd att jag skulle spy på kycklingarna så jag sket i jobbet. Ringde och sjukanmälde mig och la mig sen igen. Sov till två och sen vid kvart i fyra kom girlsen hem. Duschade och sen gick jag och Elin till köpcentret. Köpte tre par skor på Skopunkten, äntligen! Tre par för sexhundra, najs det! Slipper jag springa i panik i Göteborg och leta efter ett par skor att ha på mig på kvällen! Sen åt vi på Burger King, orkade inte laga mat. Vi tyckte vi var värda det.

Nu ska vi lotta julklappar, alltså vem som ska köpa till vem i julklapp. Vi skriver vad vi önskar oss också så det blir lite lättare. Kommer inte kunna somna inatt heller, och sen kommer jag va skittrött imorgon. Inte bra!

Nu ska vi kolla in restaurang till Göteborg också, kanske måste boka bord. Woho, lyx! :D

Inga kommentarer: