söndag 23 november 2008

23 november 2008

En riktigt bra vecka har det varit, och helt underbart med lite semester från kycklingarna! Har slappat mycket, träffar släktingar, myst, varit ute och gått med Malte och tittat på innebandy. Vill inte åka tillbaka, men det är okej.

Har bestämt mig för att sluta efter jul tror jag. Hoppas jag kommer in på kursen jag vill läsa så har jag bestämt för hela våren vad jag ska göra, underbart! Kursen börjar vecka fyra så i så fall ska jag vara hos pappa ett tag i början på januari också ska jag börja på min bok. Helt underbart! Och med lite sparade pengar på kontot dessutom!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Sökte på kycklingfabriken på google och fick fram din blogg. Jo jag tänkte på om det går bussar ifrån där du bor till kycklingfabriken. Har sj tänkt att söka men har inte körkort.

Anonym sa...

Ååh, vad ska du läsa för kurs? :D

Anonym sa...

Okej, jag ska nog läsa lite innan jag skriver känner jag -_- Läste nu inlägget innan xD

Anonym sa...

Pernilla: Jo, är lite lättare att få reda på saker om man läser innan :P

Anonym: Tror tyvärr inte det går någon buss så du får antingen ta körkort eller fixa skjuts!