torsdag 1 maj 2008

1 maj 2008

Ja, igår var det valborg! Mysigt att våren äntligen är här :) Jag var med Mari och Elin, vi förfestade lite hemma hos mig och åkte sedan in till Karlstad. Gick till Mariebergsskogen och tittade på den galna brasan. Kan säga att det var ett rent under att ingen typ dog!

Under veckan har jag annars mest shoppat! På måndagen gick jag på stan i sex timmar, jag köpte en storskjorta, en kjol, en blus och slingmedel till mitt hår. Igår gick jag på stan igen, en snabbis, och köpte en tunika, ett linne och en t-shirt! Snacka om att jag slösar pengar, men det var så längesen så det var jag värd!

Och nu är man ledig idag och tre dagar till, helt underbart1 Ska mest slappa och plugga lite och imorgon ska jag kanske till Elin på lite partaj!

Ha det bra alla godingar!

Inga kommentarer: