tisdag 22 juli 2008

22 juli 2008

Tchena Tchena!

Kom hem från stugan igår kväll, på vägen hem åkte vi och hälsade på Christers systers dotter som har fått barn. Skitsöt liten Alexander var det :)

Idag gick jag upp typ halv ett, slappade lite, åkte lite moppe med Mandis och var ute och gick med Carro som är hemma från Töcksfors för att hon är sjuk. Har pumpat henne på saker om Norgejobbet :) Typ halv fem åkte jag, mamma och Amanda in till stan. Gick på Lindex i typ en halvtimme och jag köpte två blusar, likadana fast olika färger. Sen gick jag och Amanda och köpte godis och dricka sen gick vi på Sex and the City-filmen. Den var sketabra :D Se den om du gillar serien! Åkte till Maxi och handlade efter och köpte en typ tunika, turkos, jättehärlig. Kosta bara 49 spänn, det du!

Imorgon ska jag gå upp i ottan (klockan nio) :P Ska åka och plocka jordgubbar med Amanda i Ängebäck, mums!

Inga kommentarer: