tisdag 29 juli 2008

29 juli 2008

Idag orkar jag inte vara ute, måste ta en paus från värmen! Men ikväll ska jag och Mari bada i älven, skönt! Det är nästan skönare att bada på kvällen för då blir man inte svettig igen så fort man går upp ut vattnet utan svalkan håller i sig.

Har skickat in min bok till två förlag idag. Är ju kul att försöka i alla fall, även om det nästan är omöjligt att få den utgiven. Tror inte direkt att de kommer vilja publicera den men man kan ju hoppas lite i alla fall :P

Och imorgon fyller jag år också, kan inte fatta vad fort tiden går! 19 är egentligen en ganska tråkig ålder för det är ingenting man får göra nu som man inte fick göra förut. När man fyller 18 blir man ju myndig, får ta körkort och gå på krogen. När man fyller 20 får man gå på systemet och gå in på vissa nattklubbar man inte fick förut. Men 19 då? Då händer inge kul :P

Ska till Strömstad på torsdag med pappa, Jesper, Amanda, Ulrika, Malin och Marcus. Så jävla skoj, jag längtar! Vi ska bo i två stugor på en camping och mysa, strosa omkring i Strömstad, shoppa, kanske ta några goa drinkar på The Cod, där det förresten är House Festival, enligt pappa i alla fall. Blir kanske lite bad också om det är varmt! Roligt roligt!

Inga kommentarer: