måndag 28 juli 2008

28 juli 2008

Ja, man kan lugnt säga att det är högsommarvärme! Det är skönt men blir lite varmt ibland om man inte badar hela tiden typ :P Men man ska inte klaga, det är ju det här alla gnäller om att de vill ha hela året!

I lördags när jag hade suttit ute och löst lite korsord undrade min moster om jag ville passa mina kusiner (de bor på samma gata som mig så det var inte så långt bort) och det kunde jag väl göra, hade inget annat för mig. Klockan var typ fem och jag var så sjukt svettig så jag tog med min äldsta kusin, som är elva, och åkte och badade. Sjukt skönt var det! Vi åkte hem igen, såg på TV och typ klockan åtta kom min andra kusin (åtta år) som hade varit på bio. Vi beställde pizza, och Jesper kom också och åt. Sen gick jag och kusinerna en sväng med Malte och de köpte godis. Vi såg sen på TV och film, åt chips och godis och de somnade i soffan typ klockan tolv. Gick upp med Felicia klockan halv ett och Olivia klockan ett, precis när min moster och hennes sambo kom hem. Fick tvåhundra spänn! För att bada, äta pizza, se på film och äta godis! Det är vad jag kallar lättförtjänta pengar!

Igår gick jag upp typ klockan tolv, jag och Jesper såg på "The Happening" som var jättebra och sen kom Issa. Klockan två gick vi till mina kusiner och badade i deras pool, de har en sån där stor plastpool. Vi var sex stycken i den och jag och Issa lekte jättemycket med småbarnen, kände mig dom ett barn igen! Låg i poolen en och en halv timme, åt sen tacos och åkte och badade med Issa i älven, vid reningsverket. Packade och åkte hem till pappa och inna han kom hem från jobbet vid tio åkte jag och Amanda och badade i älven. Det var skithärligt, även om klockan var typ tio!

Idag har jag varit i Skivtjärn och badat med pappa och Amanda. Det var jätteskönt och dessutom låg det två riktiga puddingar precis framför oss :D

Inga kommentarer: