tisdag 15 juli 2008

15 juli 2008

Har verkligen inte gjort någonting idag. Vaknade tolv första gången, låg och drog mig och halvsov i typ fyrtiofem minuter. Läste en jättebra deckare som jag hade svårt att slita mig från igår kväll så nu var jag tvungen att läsa klart den. Gick upp, duschade, åkte och handlade med mamma, såg på en film som hette "Things we lost in the fire", den var tråkig!

Sen åkte jag och Amanda till affären och köpte frukt och gjorde fruktsallad. Sen såg jag på en till film, "Irene Huss, Eldsdansen". Den var bättre än den andra. Nu ser jag på en Beckfilm som heter "Advokaten". Har mest läst och sett på film idag alltså. Ganska gött ändå, men jag blir lite rastlös. Skulle egentligen ha rensat min garderob idag men jag orkade inte så jag ska försöka göra det imorgon istället.

Inga kommentarer: