lördag 26 juli 2008

26 juli 2008

Nu är det skitvarmt ute i alla fall, nu är det nästan så man ångrar om att man gnällde om det kalla vädret. Man smälter ju direkt man går ut!

I onsdags fyllde ju Elin år så jag var hos henne på kvällen. Där var ju även såklart Max, Rotmos, Jens, Hjelm, Marie, Batte och Pontus. Var jättemysigt med tårta (jättegod!), gömma aluminiumbollen och TV-spel! Kul att träffa folket ur klassen, kändes som jättelängesen!

Igår gjorde jag inte mycket, var ute i solen lite och gick en sväng med Malte. Christers mamma hamnade på sjukhus också, inte så kul. Vi var i alla fall hos dem för mamma och Christer ville kolla hur hon mådde så jag, Jesper och Amanda åt på McDonalds.

Idag gjorde jag typ inte heller nåt. Jag solade lite och satt vid datorn, det var typ allt. Eller jag planerade vad vi ska äta på min födelsedagstjejmiddag :D Det kommer blir svingott!

Håller på och fixar med Norge också. Så skönt att vi fick reda såpass tidigt att vi har fått jobb! Har ju fixat boende också, på ett vandrarhem i Töcksfors. Ser jättefint ut och är nyrenoverat! 1125 i månaden per person, rätt billigt! Gratis parkering finns det, och trådlöst nätverk i hela vandrarhemmet! Ska troligtvis köpa en bil av en granne också, så det blir toppen! :D

Inga kommentarer: