torsdag 31 juli 2008

31 juli 2008

Nu är födelsedagen över, snabbt dagarna går. För att inte prata om åren, snart är det dags för pension!

Somnade typ halv fem igår natt så när familjen kom och sjöng för mig imorse klockan tio var jag rätt död. Fick ett armband och ett par örhängen av Amanda, pengar och en biobiljett av pappa på sängen. Fick lite senare lite godis av Jesper, götta de :)

Åkte hem till mamma, fixade lite innan kalaset och gjorde tårta, sen kom släktingarna. Fick en jättefin laptopväska av mamma och Christer, en termos och termosmuggar av min farbror med familj, pengar från moster med familj, en fin korg med en duk och två handdukar av farmor. Har fått pengar av min gammelfarmor och gammelmormor och gammelmorfar. Sen kom Elin också fick jag ett par jättefina örhängen av henne som såg ut som muffins och en påse djungelvrål. Var med Elin ett par timmar, det var kul för jag saknade henne. Pratade, mest om Norge och hon provade mina kläder som jag rensat bort. Hon fick med sig ett par saker i alla fall :)

När jag kom hem till pappa igen så packade jag inför Strömstad. Ska bli så skoj! Längtar som tusan! Ska tvinga med Malin ut på The Cod också, är sugen på att dansa!




Min fina laptopväska :D

Inga kommentarer: