fredag 5 september 2008

5 september 2008

Nu är det helg för oss Norgearbetande kycklingmarodörer! Och det är efterlängtat kan jag säga! Veckan har ändå gått hyfsat snabbt och vi har lärt oss mycket, det har gått bättre och bättre för varje dag! Vi orkade inte jobba övertid idag för Linn hade ont i huvudet och Elin ville inte, och det var gött att komma hem till vandrarhemmet och slappa!

Imorgon åker vi hemåt typ halv tio, kommer till Karlstad ungefär kvart över elva, home sweet home säger jag bara! När jag kommer hem ska jag till banken har jag tänkt mig och sen ska jag gå en promenad i ljuvliga Forshaga, och se på massa TV som jag har spelat in, har ju faktiskt inte tittat på TV sen i lördags. Ska njuta av ledigheten och av min familj!

Kommer inte vara kul att åka tillbaka på måndag kan jag säga!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läste precis din blogg angående Norge-jobbet. Jobbade i töcksfors i sommar och hörde talas om det jobbet du jobbar på. Är sugen på att jobba i Norge, är jobbet ni har något att hoppa på? :)
// Amanda

Anonym sa...

Jobbet är jobbigt och ganska långtråkigt ibland, men är okej för de pengarna. Är du lite uthållig och kan stå ut med ett slitigt jobb tycker jag absolut att du ska köra på det!