torsdag 11 september 2008

11 september 2008

Inte för att Forshaga är direkt en storstad, men ändå. Här flyter livet på rätt bra, och vi kallar vårt lilla rum här för hem faktiskt. Mot vissa människors förtret, men inte mitt. Där man bor mest tycker jag man kan kalla hemma.

Internet har inte fungerat på några dagar nu men det har inte hänt så mycket. I måndags jobbade vi över, men inte i tisdags eller igår för det var ingen övertid. Rätt gött. Annars ser dagarna ganska lika ut. Vaknar, går kanske en promenad eller ser lite på TV, äter frukost (havregrynsgröt), går till affären och sen åker till jobbet. Men idag städade jag, vi ska göra det varannan vecka och den här veckan var det min tur. Det är inte så jobbigt för rummet är ju rätt litet. Så nu sitter jag här och ska snart börja göra i ordning mackor till jobbet och sen ska jag göra fullkornsmakaroner och burkköttfärssås till lunch.

Hoppas att det inte är övertid idag, men är det det så kommer vi nog jobba över ändå.

Ha det bra!

Inga kommentarer: