söndag 7 september 2008

7 september 2008

Nu känns det lite bättre allting, helt plötsligt känns det mer okej att åka tillbaka. Tog mig ett varmt bad förut, det var skönt. Sen åkte jag till affären en snabbis och handlade lite frukost till imorgon som jag ska ha på bussen. Blir lite stressigt imorgon eftersom vi kommer fram till Töcksfors halv elva och klockan kvart över ett ska jag på läkarundersökning. Mellan där ska jag typ hinna äta, göra mig i ordning inför jobbet och göra matlåda. Så jag tog med mig lite mat istället så jag kan klara mig på bara smörgåsar imorgon om det går.

Tog svängen förbi mormor och morfar också, skönt att prata lite. Skulle hämta lite kläder som de tog med hem från Töcksfors när de lämnade kylskåpet i söndags. Pratade lite om jobbet med dem också, kändes verkligen bra att prata om det med nån förutom de jag är där med, får liksom höra alla positiva saker med det då. Så nu känner jag mig lite gladare, kommer bli okej, veckan kommer säkert gå jättesnabbt. Och jag kan knappt vänta tills lönen kommer!


Såhär röd i ansiktet kan man bli när man badar för varmt :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd att ingen på fabriken berättade för er att ni kan skippa läkarundersökningen. Det där pappret som de gav er är bara en formalitet och de bryr sig inte om de får in det eller ej.

Har själv jobbat där i 7 månader (slutade för nån månad sen) och varken jag eller nån annan lämnade in det pappret.

Fast nu är det väl för sent ändå :)