lördag 13 september 2008

13 september 2008

Så är man hemma nu då, eller inte hemma, men hemma hemma som vi brukar säga. Blir så förvirrande annars för när vi slutar jobbet säger vi typ: "Ååå vad skönt att komma hem", men då menar vi bara vandrarhemmet. Men när vi menar hemma i Forshaga så säger vi hemma hemma. Yeah.

Gött att vara i hemma i alla fall. På fredagar är det obligatoriskt att vara kvar om det är övertid, men den här veckan har alla jobbat så bra att alla fick sluta redan klockan nio, istället för elva. Skitgött! Då kom vi på att vi kunde ta bilen hem redan idag, och det tackade vi inte nej till. Så nu ligger jag här i min egen säng hos pappa och njuter.

Imorgon ska jag sova och sen ska jag till farmor och äta tacos, mums!

Också ska jag såklart anstränga mig för att inte tänka på allt vad kycklingar heter!

Inga kommentarer: