måndag 22 september 2008

22 september 2008

Söndag kväll då, helgerna går om möjligt ännu snabbare än veckorna! Har inte gjort så värsta mycket, men det har varit skönt. Igår var jag ute och gick med Malte annars slappade jag mest. Lagade mat också, det var ganska skoj. Gjorde parmakyckling med svamprisotto. Får mer lust att göra lite krångligare mat när jag är hemma eftersom man måste göra så enkel mat på vandrarhemmet. Skjutsade och hämtade pappa i Kil för han skulle på lite avskedsfest med sina arbetskompisar. Idag har jag tittat på Jesper när han spelade fotboll, tvättat, diskat och stekt plättar som jag ska äta till lunch måndag och tisdag.

Har hunnit blivit sjuk också, vaknade med värsta svullna halsen idag. Hoppas det är bättre imorgon, går liksom inte att jobba med rinnande näsa hela tiden. Orka förlora massa pengar!

Nu är det snart natten för mig. Kramisar!

Inga kommentarer: