lördag 6 september 2008

6 september 2008

Idag vaknade jag tjugo i elva, kisstricket ni vet! (http://beccas-blogg.blogspot.com/2008/08/kisstricket.html)

Slappade några timmar, riktigt gött. Sen åkte jag, syrran och ena kusinen till Ilanda och köpte godis och sen till Bergvik för att shoppa lite. Jag köpte en lång munkjacka med korta armar och luva. Den var grå och gick till nedanför röven. Så kan ha den både som en vanlig tröja eller som en tunika över leggings. Den var skitmjuk och väl värd tvåhundra spänn. Har typ inte handlat kläder för så mycket på skitlänge! Köpte även hårsnoddar att ha i mitt skåp på fabriken, lätt att glömma annars. Handlade lite mat på Coop också som jag ska ha med mig till Töcksfors, bland annat knäckebröd, köttfärssås på burk och ärtor!

Nu ser jag på TV och halvligger i sängen med datorn i knäet, gött.

Inga kommentarer: