lördag 27 september 2008

27 september 2008

Jag är så himla sugen på att göra en tatuering. Jag har varit sådär lite sugen i flera år men var ju tvungen att fylla 18 först. Nu är jag 19 men har inte gjort någon, mest för att jag inte har vetat vad jag ville ha för någon, eller var den skulle sitta. Nu har jag börjat leta efter motiv i alla fall och börjat fundera på eventuella platser på kroppen. Blir nog hyfsat snart i alla fall, har hittat många fina tatueringar.

Här är några bilder jag har hittat på en sida:


Kanske på ankeln, fast inte sådär böjd utan mer rak och bara lite svängd.



Denna är också fin, kanske på övre delen av baken typ :P Eller kanske skuldran.


Eller den här, på ankeln. Eller bara ett par stycken på höften!

Ojoj, kommer jag någonsin kunna bestämma mig?

Inga kommentarer: