torsdag 18 september 2008

18 september 2008

Hade ställt klockan på halv tio idag, men kom upp tio i, helt godkänt tycker jag. Gjorde havregrynsgröt och te till frukost och satte mig vid teven. Såg lite på Nyhetsmorgon, de pratade bland annat om Åsa Larssons nya deckare, den verkade bra! Ska till biblioteket här i Töcksfors imorgon, inte för att jag tror att de har fått in den, men man kan väl kolla! :P

Degade lite med datorn och klädde på mig innan jag gick till Tempo för att köpa majs men det var svindyrt så jag gick till Eurocash istället. Där kostade det hälften så mycket bara! Gick hem igen och gjorde mat, svingott blev det. Gjorde en röra av bacon, majs, creme fraiche, mjölk och lök och åt det till pasta! Mumsigt!

Hade redan gjort matlåda, en korv- och pastasallad, så jag hann slappa lite till innan jobbet. Sedan gick arbetsdagen jättefort, och ingen övertid var det heller. Vi åt lite kvällsmat och spelade kort när vi kom hem och nu ska jag sova!

Kraaaam!

Inga kommentarer: