torsdag 7 augusti 2008

7 augusti 2008

Lade mig typ halv tre igår, lite kissnödig. Det är liksom mitt knep för att inte sova hela dagen. Och det var tur att jag gjorde så för jag vaknade klockan tolv, sprang upp och kissade innan min blåsa sprängdes och sen ringde jag mamma direkt. Jag skulle fråga henne när vi skulle till Maxi och till Systemet för att handla till min tjejmiddag. Hon skulle precis in till stan så jag gjorde mig i ordning på tio minuter. Vilken tur att jag vaknade tolv och inte halv ett liksom, för då hade jag missat henne.

Köpte i alla fall massa gott, jag blev jättehungrig av att handla för jag kan inte vänta på att få äta upp det. Köpte tre flaskor vin också, en flaska mousserande, en flaska rosé och en flaska Asti Cinzano. Kommer bli sketagött! Mina vänner är däremot inte så förtjusta i vin så vi får se vad de tycker. Inte hela världen om de inte gör det, blir desto mer till mig. Moahahahah!

Längtar tills på lördag nu!

1 kommentar:

The Elin sa...

Jag längtar också :D