söndag 29 juni 2008

29 juni 2008

Ännu en lat sommardag = slappardag.

Mamma väckte mig först klockan fem, typ två timmar efter att jag lagt mig, för att berätta att de skulle åka in till akuten. Hon hade typ svinont när hon kissade och typ kissade blod. Urinvägsinfektion, yippie! Jag tycker synd om henne, hon får all jävla skit. Har feber och allt, och hon och Christer som ska bila typ genom Skåne, Danmark och Tyskland med start i morgon. Men men, blir nog bättre när hon väl börjat äta antibiotika eller nåt.

Somnade i alla fall om när de åkt och vaknade tolv, exakt samtidigt som min bror. Våra rum ligger mitt emot varandra och vi kom ut från dem exakt samtidigt :P Såg på PS. I love you, den var ganska bra. Sen åkte jag till ICA och handlade lite till Arvika, sen hämtade jag några saker hos pappa. Åt grillat när jag kom hem, gick till affären med Malte och Manda, och sen har jg packat sedan dess, i typ två timmar. Är så jävla mycket saker som ska med. Ska till pappa imorgon, så dels måste jag packa dit, det jag ska ha när jag kommer hem från Arvika. Sen så har jag packat allt till Arvika för det ska ju med till pappa.

Har nog fått ner allt nu i alla fall, vette fan hur jag ska kunna bära allt bara :P

Längtar som fan tills på tisdag när vi ska åka, blir typ att vi åker runt kvart i två. Har med mig en liter vodka, sju starköl och fem 4,5 cider. Borde räcka. Ska ha så jävla kul! Kommer lyda min faster: "Gör ingenting som jag inte skulle gjort!". Kan lägga till att hon är rätt vild :P

1 kommentar:

The Elin sa...

Oj, hoppas hon mår bättre nu :o