måndag 23 juni 2008

23 juni 2008

Blev inge jobbsökande, Elin försov sig så vi valde att ringa imorgon istället. Jag suger på norska, plus att jag är så förkyld att jag inte har någon röst typ, så jag kände inte för att ringa. Vi ska träffas imorgon istället, först gå till arbetsförmedlingen och sen ringa, så hoppas det går bättre då.

Jag, Linn och Mari tog reda på lite fakta istället och funderade över vad vi ska fråga imorgon. Blev ganska kort, sen åkte jag och mamma till stan. Handlade mat på Coop Forum, köpte cider och öl till Arvikafestivalen på Systemet och köpte uppblåsbara badmadrasser och plastglas, också till Arvika.

Imorgon, efter att vi har ringt, ska Elin ocg jag va. Vi ska till mormor och äta tacos, hon ska hjälpa mig att välja kläder och sen ska jag tvinga henne att spela lite allmänbildande spel. Sen ska vi sova tidigt, för vi ska åka klockan sex på onsdag morgon. Idag fick jag förresten information om reglerna och lite annat. Börjar bli rejält nervös!

1 kommentar:

The Elin sa...

Det kommer gå bra :)