torsdag 5 juni 2008

5 juni 2008

Nu var det ett tag sen jag bloggade! Fy skäms! Har i alla fall hänt massa kul!

Igår klarade jag uppkörningen, så nu har jag körkort :D:D:D:D:D:D Har varit ute och kört lite i Forshaga, bland annat åkt och badat med kusin och syster, skjutsat kusin till fotbollsträning, kört syster till skolan och handlat på ICA. Igår fick jag också veta att jag ska få vara med på den där frågesporten jag anmälde mig till, så den 25 juni ska jag till Stockholm och spela in TV! :)
Måste ha varit min lyckodag igår! Dessutom är det ett snyggt datum 080604! :)

Idag gick jag upp åtta även om jag inte skulle till skolan, bara för att jag skulle skjutsa Amanda till skolan. Sen åkte jag till ICA och handlade mig en baguette som jag åt här hemma i tystnaden. Klockan tio gick jag till mormor för att fixa min balklänning, den blir jättebra! Klockan ett cyklade jag till biblioteket (nej, jag körde faktiskt inte bil) och lånade fyra böcker. När jag kom hem slingade mamma mitt hår så nu sitter jag här med snygg mössa på mig och är helt blå i håret! :)

Ska till stan sen, och sen ska jag köpa mig ingredienser till en ceasarsallad och drömma mig tillbaka till Rhodos :)

Ha det bra alla glada och brunbrända! :D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, grattis! :D Låter som en bra dag ^^ Och vad är det för frågesport? :O

Anonym sa...

Tack! :D Den heter Vem vet mest?, vet inte exakt hur det fungerar men det ska bli skoj :)

The Elin sa...

GRATTIS ÄLSKLING! :D Gud vad kul för dig! :D

Anonym sa...

GRATTIS TILL KÖRKORTET!!! :D

Anonym sa...

Tack alla sötisar! :D:D:D:D

Anonym sa...

GRATTIS till körkortet och frågesporten :D Shit va roligt ^^