lördag 21 juni 2008

21 juni 2008

Wiihooo, jag vaknade halv fyra! Wiihooo, jag kommer aldrig kunna somna inatt!! Wiihooo, jag kommer aldrig kunna sova mer!!! LOL

Okej, jag somnade halv fyra igår natt eller typ imorse, men inte trodde jag att jag ville sova tolv timmar. Vänta nu, det ville jag inte heller. Men men, jag får väl gilla läget.

Nu är i alla fall resten av familjen + hunden - Jesper i stugan så nu har vi två huset för oss själva tills imorgon kväll typ. Rätt nice...

Ja, igår var det midsommar. Började kvällen hos Max på Skoghall, grillade och åt gott och snackade med trevliga människor. Drack inte mycket, woho, bara lite öl och cider. Ingen vodka för typ första gången på länge, det var rätt gött. Klockan tio tyckte jag, Johanna, Linn och Mari att det blev lite tråkigt eftersom de bara spelade tv-spel så vi åkte. Jag och Mari hängde på Johanna till Deje på efterfest fast det var typ inte ens en fest. LOL på den tillställningen. Jag var typ knappt full (nu skackar vi salongsberusad), Mari var typ nykter och Johanna var skitfull. Johanna gick omkring och pratade med några folk, för det var typ bara tio personer där. Jag och Mari satt i soffan och pratade med två av dem. Men det var lite törrt eftersom de flesta var femtio+. Aja, lite roligare än att åka hem och sova klockan tio i alla fall! Vi fick skjuts hem av Johannas flirt Gunars syster i en jävla liten volvo där vi trängdes åtta stycken. Blev avsläppt i Forshaga så jag fick gå sista vägen hem, tog typ tjugo minuter eller nåt. Sammanfattning: halvrolig och halvnykter kväll som kunde ha varit festligare men rätt mysig ändå.

Nu ska jag klä på mig, åka och köpa godis och sen har jag ingen aning om vad jag ska göra.

Jag är förresten sjuk också, har haft ont i halsen i typ tre dagar och nu tappar jag rösten lite ibland och har ännu ondare. Det måste bli bra tills på onsdag!

Inga kommentarer: