söndag 22 juni 2008

22 juni 2008

Dagen blev rätt bra ändå. Tvingade med Elin till Bergvik där vi åt mat på Max och hälsade på Mari. Shoppade lite sen och jag köpte tre toppar som jag egentligen inte behövde men de var billiga och fina! Kom hem, bilturen gick utan missöden förresten, såg på TV grillade korv och nu ligger jag i min säng framför TV:n med datorn i knäet. Ovanligt these days :P
Nu försöker jag prata med mina kära väninnor (LOL på ordet) på msn, gruppkonversationer för the win (NOT). Ska komma överens om en tid, det lär aldrig funka :P Måste skriva om mitt CV lite tills imorgon eftersom vi ska söka jobb, det blir svårt eftersom jag inte kan hitta det. Orka skriva om det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har inte förstått det ännu, men vad betyder LOL? Du skriver det i nästan varje inlägg och jag har sett det på flera andra ställen... Jag är ju som jag är också, noll koll på internet-förkortningar.