fredag 20 juni 2008

20 juni 2008

Japp, två myskvällar två dagar i rad, mysigt :D Haha! Igår var det myskväll med tjejerna, gjorde i ordning tacos och satt och prata i flera timmar. Min tjejer är underbara ska ni veta! :)

Var i pappas lägenhet eftersom han är och tågluffar så jag sov över där i natt. Vaknade klockan ett, typ trettio sekunder innan Linn ringde och sen åt jag vitlöksbaguette till frukost samtidigt som jag såg på TV och spela de Sims. Gjorde mig i ordning, gick till ICA och köpte fläskkotletter och sen åkte hem till mamma. Är rätt tomt här också för mamma, Christer, Amanda och Malte är i stugan. Typ tjugo över sex kommer Linn och hämtar mig och Mari och Johanna ska också med. Vi ska till Max på Skoghall och grilla. Både tjejerna och klassen kommer, så det blir alla underbara folk på samma gång, toppen!

Glad midsommar alla sötisar :)

Inga kommentarer: