söndag 29 juni 2008

29 juni 2008

Oj, var ett tag sen jag skrev nu. Orkar liksom inte ibland! Har hänt några saker i alla fall, värda att skriva om alltså.

I tisdags ringde vi till chefen på kycklingfabriken men han svarade inte. Ringde massa gånger så till slut talade vi in ett meddelande och sa att vi skulle ringa nästa vecka. Jag tror vi ska ringa på måndag. Hoppas, hoppas! Sen sov Elin över hos mig, vi åt tacos hos mormor, myste med godis och film och spelade Geni.

På onsdagen gick vi upp klockan fem och sen bar det av till Stockholm. Hela dagen var toppen, det var jättekul att vara med på en TV-inspelning och Rickard Olsson var jättesnäll. Kände mig lite ung i min grupp, kändes som alla typ tyckte jag var värsta barnet. Gick CPdåligt i alla fall för jag svarade fel på en fråga som var jättelätt och som jag kan. Var så jävla nervös helt enkelt! Rätt pinsamt eftersom många säkert kommer titta och den frågan är liksom något som alla vet typ :P Men men, det är nåt jag får ta.

Sedan har jag mest slappat i torsdags, fredags och idag. Har tvättat pappas bil och mammas bil, både dammtorkat, dammsugit och tvättat utsidan, de blev jättefina! Har även lagat mat och bakat och varit allmänt slapp. Idag körde jag först en sväng, vi skulle lämna bilen hos Christer så jag och mamma tog en varsin bil och sen körde jag efter henne, vi lämnade ena bilen och sen åkte vi till Ilanda och köpte godis. När vi kom hem åkte vi till det ställe där min farbrors fru och mina två kusiner bor för tillfället. De har bott i Spanien i typ sex år och ska nu flytta hem igen. Så kul! :D Mina kusiner är sju och två år, och heter Maya och Alana. De är hur söta som helst och det är jättekul att de flyttar till Sverige nu!

Imorgon ska jag packa inför Arvika, har skrivit värsta packlistan. Alltså, är det ens möjligt att packa till en resa som är längre än två dagar utan att skriva en packlista? Skulle inte tro det! Ska ha med mig typ 90 saker som det ser ut nu, samtidigt som jag vill att det ska ta lite plats. Lycka till! Längtar i alla fall som fan till Arvika, ska bli så jävla kul! Bra musik, massa folk och alkohol. Kan det bli bättre? Dessutom har jag ett helt tält för mig själv! ;P

Snart smäller det, för jag tror vi ska åka på måndag! :D

Inga kommentarer: